söndag 8 mars 2009

Sista dagen på jobbet

I fredags var sista dagen på jobbet för mig och Susanne. Sammanlagt har vi avverkat c.a 12 år på Ericsson, så det är såklart blandade känslor inför att sluta. Dels så känner man ju att det är mycket man lämnar efter sig med alla minnen etc, men samtidigt så känns det otroligt roligt att börja med något nytt.

Min grupp som jag har jobbat med dök plötsligt upp på mitt kontor och hade med sig en present. En Canadians Jersey! Perfekt! Jag hade varit sugen på att köpa en sån, men tyckte att det var lite för dyrt för en "souvenir". Men, men..nu har jag en tack vare mina kollegor!



Det mest roliga var att min teamledare kom in lite senare med Susannes teamledare och ville visa upp tröjjan för honom med orden "Kolla vad vi köpte åt Petter, vad köpte ni åt Susanne?" haha!

Tillägg från Susanne:
Efter den incidenten tog min teamledare mig åt sidan och bad om "ursäkt" genom att skylla på att tekniker kanske inte är de mest sociala människorna som är så bra på att visa uppskattning. Det blev det ju mindre pinsamt då!

1 kommentar:

Mange sa...

ha ha ha,,

Det var nog ungefär så jag kände när jag fick present och inte du petter.. ha ha