tisdag 3 mars 2009

Svensk födelsedag

Idag när jag kom hem från jobbet, efter att förhoppningsvis jobbat min allra sista övertidstimme för E///, så överraskade min älskling mig med blommor och paket. Å jag som inte fyller år förrän imorgon? Men smarta Petter hade listat ut det allra bästa med att fylla år i en annan tisdszon;) Man får nämligen fira två födelsedagar! Så idag firade vi min svenska, med en myskväll hemma i soffan och imorgon blir det min kanadensiska. Undrar vad den håller i sitt sköte? =)

Hade även en mkt trevlig avslutningslunch med mitt team idag. Fick ett sött kort á la Hallmark med personliga hälsningar från de jag jobbat med. Kommer faktiskt sakna den mega-multikulturella arbetsplatsen. Bara idag var vi nog 9 nationaliteter, av 17 personer, runt lunchbordet . Det får man inte uppleva på så många andra platser i världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

G R A T T I S på födelsedagen!